איך תכבסו את הבגדים שלכם ותחסכו בזמן יקר?

תוכן עניינים

זה היה יום ארוך ואתה מותש. כל מה שאתה רוצה לעשות זה להתקלח חם, לאכול ארוחת ערב וללכת לישון. אבל לפני כן, אתה צריך לכבס את הבגדים שלך. וזה לוקח כל כך הרבה זמן!

עם מערכת הכביסה בבית של LG, תוכלו לחסוך זמן יקר בכביסה של הבגדים בבית. מכונה חכמה זו בעלת קיבולת של 7 ק"ג כביסה וניתנת לשליטה באמצעות האפליקציה בסמארטפון או בטאבלט מכל מקום בעולם. אתה רק צריך להוסיף חומר ניקוי ומים למכונה, לשים את הבגדים שלך (ולהיזהר לא למלא יותר מדי!), להגדיר את מחזור הכביסה הרצוי וללחוץ על התחל! לאחר מכן, המכונה תתאים אוטומטית את טמפרטורת המים עבור כל מחזור לפי הצורך לביצועי ניקוי מיטביים.

למערכת הכביסה בבית יש גם מחזור אנטי-בקטריאלי המשתמש בטכנולוגיית Silver Ion המוגנת בפטנט של LG שהורגת 99% מהחיידקים במכונה לאחר כל מחזור כביסה ללא כימיקלים או כימיקלים.

כולנו יודעים שכביסת בגדים היא מטלה שלוקחת זמן. אבל החדשות הטובות הן שיש הרבה דרכים לצמצם את הזמן שאתה מבלה בכביסת הבגדים שלך.

הדבר הראשון שאתה יכול לעשות הוא לבחור חומר ניקוי המתאים לצרכים ולאורח החיים שלך. לדוגמה, אם את אמא עסוקה עם מעט זמן לכביסה, בחרי חומר ניקוי שמכבס את הבגדים במים קרים ואינו זקוק לשטיפה. אם אין לך הרבה בגדים ואתה מכבס אותם פחות מפעם בשבוע, השתמש בחומרי ניקוי מרוכזים.

אתה יכול גם להשתמש במערכת המיון הנכונה כדי לוודא שהכביסה המלוכלכת שלך נכנסת לעומס הנכון של מי כביסה – זה יחסוך זמן על ידי צמצום הצורך בפריטים כביסה מוקדמים כמו מגבות או ג'ינס לפני שהם נכנסים לעומס הכביסה הראשי. ואל תשכחו על סדינים למייבש! הפלאים הקטנים האלה יכולים למנוע היצמדות סטטית בבדים מה שאומר שפחות גיהוץ נדרש בסוף

כולנו נאלצנו להתמודד עם השאלה הנוראה של איך לכבס את הבגדים שלנו ומה הייתה הדרך הטובה ביותר. כולנו נאלצנו להשקיע אינספור שעות במשימה הזו, וזה יכול להיות די מתסכל. החדשות הטובות הן שכיום ישנן מספר דרכים בהן תוכלו לעשות זאת, ולחסוך זמן יקר.

ישנן מספר דרכים בהן ניתן לכבס את הבגדים בימינו, לכל אחת יתרונות וחסרונות משלה. אחד הפופולריים ביותר הוא ניקוי יבש – אבל זה לא תמיד הרעיון הטוב ביותר מכיוון שהוא משתמש בהרבה מים וכימיקלים, אז למרות שהוא עשוי להיות מהיר, זה לא בהכרח ידידותי לסביבה או בר קיימא.

אין לכם זמן לכבס בבית? השתמשו בשירות מכבסה חיצוני!

האם אי פעם הייתם עסוקים מכדי לכבס ואין לכם זמן לעשות את זה בבית? אם כן, אז המאמר הזה הוא בשבילך. במאמר זה נדבר על היתרונות של שימוש בשירות כביסה חיצוני.

הרבה אנשים חושבים ששירות כביסה חיצוני מיועד רק לאנשים שגרים בעיר גדולה ולא מוצאים את הזמן או הכוח לעשות כביסה בעצמם. אבל האמת היא שיש הרבה סיבות מדוע מישהו עשוי לרצות להשתמש באחת. למשל, אם אתם ממהרים וצריכים את הבגדים שלכם יבשים תוך שעות, או אם יש לכם תינוק או פעוט שאוהבים לשחק עם בגדים אבל אי אפשר לסמוך עליהם, או אם אתם רוצים לנקות את הבגדים שלכם עם חומרי ניקוי ידידותיים לסביבה .

לא תמיד קל למצוא זמן לכביסה. בין עבודה למחויבויות משפחתיות, זה יכול להיות קשה למצוא את הזמן לעשות כביסה בבית. החדשות הטובות הן שכיום יש שירותי מכבסה חיצוניים שיעשו עבורכם את הכביסה!

שירותים אלה מושלמים עבור אלה שאין להם הרבה זמן מיותר על הידיים או אלה שגרים בבניין דירות שבו הם לא יכולים להשתמש במכונות המשותפות. אתה יכול פשוט להשאיר את הבגדים שלך ולאסוף אותם נקיים ורעננים כשתסיים עם היום שלך.